Dag 1: daar gaan we dan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Puck - WaarBenJij.nu Dag 1: daar gaan we dan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Puck - WaarBenJij.nu

Dag 1: daar gaan we dan!

Door: Puck

Blijf op de hoogte en volg Puck

07 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag was het zo ver, we vertrokken voor vier maanden naar Azie. Terwijl ik dit typ, lig ik in mijn bed in het hostel op Khaosan Road (bekendste straat van Bangkok) en kijk ik terug op een bijzondere dag. Op Schiphol waren mijn lieve vriendinnetjes er allemaal om mij uit te zwaaien, net als mijn lieve papa, mama en broer (dank jullie wel!!!) Met veel tranen liepen Romy en ik door de douane, het ging beginnen..... Een reis vol met bijzondere, leerzame en mooie momenten. En het ligt nog allemaal voor ons. We zitten aan de goede kant van de reis, he papa. Om 22.30 uur Nederlandse tijd vertrok het vliegtuig met een klein beetje vertraging naar Dubai. Daar hadden we een tussenstop van twee uurtjes. Met een croissantje en een verse jus in onze buik vlogen we weer door naar Bangkok. Daar aangekomen kregen we met gemak (zonder bewijs van vertrek binnen 30 dagen) een visa-on-arrival. Hadden we toch goed gegokt! Al vrij snel hadden we onze bagage en stapten we in een walm van warme lucht. Want jaaa, terwijl jullie daar in de kou zitten, zitten wij hier met 30 graden. Heerlijk!! We pakten een taxi naar Khaosan Road en kwamen in een straat vol met mensen, uit allerlei landen. Overal stonden eettentjes, kledingtentjes, fruitkramen (jammie!) en dansende mensen. Heel gezellig! We hebben voor ongeveer €0,90 een lekker bordje Pad Thai gegeten en wat rondgelopen. Wat veel indrukken zeg! Morgen gaan we eerst ontbijten, nemen we een duik in het zwembad en gaan achter ons visum aan voor Vietnam. Wat een dag... Ik kijk heel erg uit naar wat de komende maanden ons gaat brengen.

“The world is a book and those who do not travel read only one page.” – St. Augustine

Well, let's turn the other pages! Xxxxxx




  • 07 Januari 2015 - 21:49

    Kitty:

    Dag lieve meisjes, mooi om te zien dat jullie uitgezwaaid werden door een grote groep lieve mensen. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het hotel zag er prima uit. Morgen lekker wandelen en even relaxen. Aarden in Bangkok en per dag kijken wat te doen en de dag brengt. Geniet van jullie heerlijke reis. Het zal jullie veel inzicht en mooie momenten opleveren. Dikke kus!!

  • 08 Januari 2015 - 09:01

    Emma:

    Blij te horen dat de heenreis goed verlopen is. Heerlijk weer en heerlijk eten. Lekker genieten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Puck

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2807

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 02 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: